Ήρθε η ώρα για την αποστολή του. Δεν θα βρεθεί κανείς να τον εμποδίσει. Ο εκ πενιας βασιλέας! Το όνομα αυτού…
“Ο εκ πενίας Βασιλέας”. Το όνομα αυτού… “Ιωάννης”, πράος, φιλάνθρωπος και η λαλιά αυτού “ηδεία”, μεγαλόψυχος, γενναίος, ήπιος και αγαθός, “Άγιος τω Κυριω”, “αφομοιωμένος τω Θεώ τω υψίστω”, προορατικός φυλάττων πάσα θεοσεβείαν και προφητείαν, τροπαιούχος, άριστος!
Περί της έλευσής του προφητευομένου Βασιλέα Ιωάννη ή εκείνου που ο Χριστός έχει επιλέξει να σηκώσει το βάρος της διάδοσης της Ορθοδοξίας , αλλά και της Ανάστασης του ανθρώπου στις πλάτες του, αναφέρονται οι περισσότεροι των Αγίων Πατέρων και των Προφητών.
ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΠΡΟΕΙΠΕ Ο ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ, ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ …
Δεν έδωσε το στίγμα του προφητευομένου, όπως έκαναν άλλοι προφήτες, οι οποίοι μάλιστα σκιαγράφησαν το προφίλ του.
Απλά αναφέρθηκε στο έργο του δίνοντας προτεραιότητα στην αναλαμπή της ορθοδοξίας την οποία εκείνος θα επιφέρει και όχι στην έλευση του αντίχριστου που ισχυρίστηκε ότι ακολουθεί μετά από την Βασιλεία του Προφητευομένου.
Ο Λέων ο Σοφός διείσδυσε περισσότερο στα άδυτα του μυστηρίου που ακολουθεί τον “Βασιλέα του Θεού” και τον προσδιόρισε ως έναν απλό θεοσεβούμενο πολίτη, πολύ πιστό και πρόθυμο να σηκώσει στις πλάτες του την ευθύνη της πραγμάτωσης του Θεικού Σχεδίου.
Προόρισε ότι θα ζήσει στην Ελλάδα εν τη άκρα της Βυζαντίδος = (Το πρώτο άκρο του Βυζαντίου είναι η περιοχή Επτάλοφος που σήμερα ονομάζεται Κουβαράς Μεσογείων Αττικής) και ότι θα είναι ένας φτωχός και γνωστός-άγνωστος με σωματικό χαρακτηριστικό ένα τήλωμα= (Ορθογώνιο λευκό σημάδι) του μεγάλου δακτύλου του δεξιού ποδιού…
ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΑΥΣΤΗΡΟ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΛΥΚΟ ΥΦΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Ο ΑΓΙΟΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΠΑΤΑΡΩΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΠΙ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΠΤΑΛΟΦΟΥ.
Προείπε ότι θα αναδειχθεί στον Ναό της Αγίας Σοφίας (εντός ημών) από Άγγελο του Θεού όταν ο ΓΠΠ θα βρίσκεται σε εξέλιξη, την τρίτη ημέρα της σύγκρουσης των δύο “Ορπηκων” (Αγγλοαμερικανών) με τη Ρωσία, στην Πόλη.
Τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος θα του δώσουν τη δυνατότητα επικαλούμενος την Αγία Τριάδα να κάνει θαύματα και να ανακουφίσει υλικά και πνευματικά τους ανθρώπους.
“Καμνον τους καρπούς αυτής…”, αναφέρει ο Χριστός, εννοώντας τους καρπούς της Βασιλείας του, αυτό που ο ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ περιέγραψε τόσο παραστατικά και αισιόδοξα:
«ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ» ,
«ΘΑ «ΖΗΣΕΙ Ο ΛΥΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΝΙ»,
«ΘΑ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ», ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΕΟΝΤΑ ΤΟΝ ΣΟΦΟ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΕ ΟΤΙ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ…
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΓΕΥΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ.
Αναφορά στην ύπαρξη και δράση του Προφητευομένου Βασιλέα παρατηρούμε και στην Αποκάλυψη:
«ΕΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΕΙ» … «ΚΑΙ ΠΑΤΑΣΣΕΙ ΤΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ» … «ΠΟΙΜΑΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝ ΡΑΒΔΩ ΣΙΔΗΡΑ»
(ΑΠΟΚ.ΙΘ, 11-15)
Θα βγει, λέει ο Ιωάννης, δίστομος ρομφαία από το στόμα του και θα κατακάψει τα στρατεύματα των ασεβών…
Σε αυτή τη σκηνή της αποκάλυψης περιγράφεται η δράση του προφητευμένου στρατιώτη του χριστού ο οποίος θα ενεργήσει για τη δόξα του θεού, επικαλούμενος το όνομα της αγίας τριάδας.
Η επίκληση και η προσευχή προς τον θεό που θα εξέλθει από το στόμα του παρουσιάζεται με κοφτερή και δίστομη ρομφαια η οποία θα κατακάψει εν ριπή οφθαλμού τους ασεβείς.
Όλα αυτά ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός προόρισε ότι θα γίνουν στον μεσασμό του 8ου αιώνα τον οποίο ήδη προσπεράσαμε κατά 21 χρόνια αφού κάθε προφητικός αιώνας αντιστοιχεί σε χίλια χρόνια και ο όγδοος περιλαμβάνει την περίοδο από το 1492 μ.χ μέχρι το 2492 μ.χ !!!
Και κηρυχθήσεται τούτο το ευαγγέλιο της βασιλείας εν όλη τη οικουμένη εις μαρτύριο πασι τοις εθνεσι και τότε ηξει το τέλος»(ματθ.κδ 14).
Θα κηρυχθεί το ευαγγέλιο της βασιλείας του θεού σε όλη την οικουμένη, αυτό είναι το έργο που θα αναλάβει ο προφητευομένος βασιλέας, για να υπάρχει μαρτυρία πίστης στον τριαδικό θεό από ανθρώπους όλων των εθνών και μετά ακολουθούν αντίχριστος και η β’ παρουσία σύμφωνα με τον βατοπεδινό, τον άγιο Γεώργιο τον χοζεβίτη και πολλούς άλλους προφήτες!!!
Η δράση του προφητευμένου βασιλέα δεν θα περιοριστεί εντός συγκεκριμένων ορίων, ούτε θα ανακοπεί περνώντας τα υφιστάμενα σύνορα.
Δεν θα βρεθεί κανείς να τον εμποδίσει αφού η ανθρωπότητα θα μετράει τις πληγές της μη μπορώντας να προβάλει αντιδράσεις.
Το δύσκολο μεσοδιάστημα του πολέμου θα παρέλθει και οι εναπομείναντες θα έχουν υποστεί όλες τις ελλείψεις και κακουχίες που το κακό θα επιφέρει σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου.
Κανένα κράτος, καμία πατρίδα, δεν θα έχει να καυχηθεί ότι δεν έπεσε θύμα του «γενικού πολέμου» που θα ακολουθήσει τον πρώιμο οικονομικό, μετά τον οποίο οι συναλλαγές θα παύσουν να λειτουργούν με τη σημερινή μορφή.
Περισσότερο ανταλλαγές θα λέγονται αφού οι τράπεζες θα πτωχεύσουν απελευθερώνοντας τους δέσμιους δανειολήπτες.
Οι χώρες θα διαλυθούν, ενώ τα ανθρώπινα κεκτημένα θα πάψουν.
θα σταματήσει η λειτουργία των «κρατών αδίκου» και οι πολίτες θα ελευθερωθούν απο τις δεσμεύσεις και τους φόρους.
Κάθε αποτέλεσμα βίας, απάτης, δόλου, προδοσίας, θα παύσει , ενώ οι πρωταίτιοι θα υποστούν την ανάλογη τιμωρία που από θείο θέλημα θα είναι πολύ αυστηρή.
Ο χρυσός και όλες οι υπόλοιπες κοσμικές αξίες θα δώσουν τη θέση τους σε άλλες ανεκτίμητες, διαχρονικές, όπως αυτές προσφέρονται δωρεάν και απλόχερα από τον Ιησού Χριστό.
Το πνεύμα και η ψυχή θα απογειώνουν τις καρδιακές προτιμήσεις και θα γαληνεύουν το νου …
Το αίσθημα της ελευθερίας που θα είναι το πρώτο σημαντικό.
Δώρο – απόρροια του πολέμου, θα έχει τόση μεγάλη σημασία ώστε οι υλικές ανάγκες να βρεθούν σε δεύτερη μοίρα.
«έλλειψε η λευτεριά, έλλειψε η ανθρωπιά, πολύ καιρό στους ανθρώπους και ο χριστός δεν άντεξε …», είναι τα λόγια γέροντα ασκητή που η διορατικότητα του ξεδίπλωσε σε μια αόρατη οθόνη το πέρασμα από την σκλαβιά στην ελευθέρια, από την απότομη προσγείωση του κοσμικού ρόλου των υικών κατακτήσεων, στην απογείωση της ψυχής και της πίστης στον χριστό.
Όλα θα τον θυμίζουν, όλα θα τον παραστούν,
Όλα θα τον εξυμνούν…
το κρίσιμο όμως μεσοδιάστημα του πολέμου είναι το μάθημα που σαν μετεξεταστέοι θα κληθούμε να δώσουμε, από το αποτέλεσμα του οποίου θα κριθεί η είσοδος μας στην «εν χριστω» κοινότητα.
Μετά την πρώτη βόμβα που θα πέσει στο Ιράν και η οποία θα σηματοδοτήσει την έναρξη του Γππ, όλα θα τρέχουν με ανεξέλεγκτους ρυθμούς.
Οι γνώριμες μορφές κοινωνιών θα υπολειτουργούν η θα πάψουν οριστικά, ενώ η αναρχία και το χάος θα κυριαρχήσουν σε όλο τον πλανήτη.
Οι οικονομίες θα διαλυθούν και η ανεργία θα κυριαρχήσει…
Οι σύγχρονοι τρόποι επικοινωνίας θα πάψουν και η απομόνωση θα κυριαρχήσει: «θα έρθει στιγμή που δεν θα μαθαίνετε τίποτα», προόρισε ο πατροκοσμάς.
Το πετρέλαιο θα δεσμευτεί από το κράτος και οι μετακινήσεις θα περιοριστούν μέχρι που κάποια στιγμή θα δικαιωθεί η άγια Ματρώνα, η Ρωσίδα αγία που προόρισε ότι:
«θα ξυπνήσετε ένα πρωί και θα οργώνετε το χωράφι με τον τρόπο που το όργωναν οι παππούδες σας»…
Οι συγκρούσεις των κρατών θα διαδοθούν περαιτέρω και εκείνα που δεν θα μετέχουν δεν θα προσεύχονται να σταματήσει ο πόλεμος και να κολοβωθούν οι ημέρες των δεινών, αλλά θα επιζητούν εκδίκηση και αποκατάσταση της πάλαι πότε κοσμικής ζωής των ανέσεων, των παθών και των υλικών απολαύσεων.
Τότε που οι συγκρούσεις θα εξαπλώνονται και η συμμετοχή των χωρών στο πόλεμο θα αυξάνεται, θα έρθει εκείνος που ο Ιησούς θα του εμπιστευθεί το μέλλον της ανθρωπότητας, την αποκατάσταση και διάδοση της ορθοδοξίας, μεσω της οποίας θα αναπτερωθούν οι ελπίδες για να ζήσει ο άνθρωπος με αγάπη, ελπίδα και πίστη!
Το έργο του προφητευομένου βασιλέα είναι τριπλό…
Επιγραμματικά θα αναλάβει σαν άξιος στρατιώτης και επιτετραμμένος του χριστού: πρώτον την επιβολή δίκαιης κρίσης, δεύτερον ανοικοδόμηση και τρίτον την κήρυξη του ευαγγελίου σε όλη τη γη.
Ο πιστός βασιλέας παραβάλλεται προς τον μ. Κωνσταντίνο (Μακρυγιάννη ενθ’ ανωτ. σελ.207) και το θεάρεστο έργο του προς το ευσεβές εκείνου το οποίον και υπερβάλλει (λέοντος σοφού, σελ.107, 1149).
ο μ. Κωνσταντίνος βασίλευσε στην τότε οικουμένη μετά τους διωγμούς της νέας Βαβυλώνας Ρώμης κατά της εκκλησίας.
ο Ιωάννης θα βασιλεύσει σε όλη την οικουμένη μετά την καταστροφή της Βαβυλώνας της μεγάλης.
Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος ειρήνευσε τους τότε λαούς, ο Ιωάννης θα ειρηνεύσει όλους τους λαούς της γης.
Ο Κωνσταντίνος έκτισε την Κωνσταντινούπολη, ο Ιωάννης θα την ανακαινίσει.
Ο μ. Κωνσταντίνος συγκάλεσε την α’ οικουμενική σύνοδο, ο Ιωάννης θα συγκροτήσει την τελευταία, δηλαδή την η’ οικουμενική.
Ο Κωνσταντίνος ανακήρυξε την ορθόδοξη εκκλησία ελεύθερη επίσημη θρησκεία, ο Ιωάννης θα επιβάλλει δικαίως την ορθοδοξία και θα την διαδώσει ιεραποστολικά σε όλα τα έθνη.
θα τιμωρήσει την ασέβεια και θα εγκαθιδρύσει επίγεια βασιλεία θεάρεστη, σε τύπο της προσεχούς γενικής κρίσης και της αιώνιας βασιλείας των ουρανών, της δευτέρας παρουσίας του κυρίου ημών Ιησού χριστού.
Ο βασιλέας αυτός θα λάμψει «ως Ήλιος» (αποκ.ι’1), θα ευαγγελιστεί σε «παν έθνος και φυλην και γλώσσαν και λαον το αιώνιόν ευαγγελίΟν του χριστού και ούτω θα φωτιστεί η γη εκ της δόξης αυτού»
(αποκ.ιη’1)
Αν σας άρεσε το θέμα προωθήστε το στους φίλους σας για να τους ενημερώσετε
Πόσο χρήσιμο ήταν αυτό το άρθρο;
Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το αξιολογήσετε!
Μέση βαθμολογία 3.5 / 5. Ψήφισαν: 6